Veelgestelde Vragen

  • IK KAN GEEN BESTELLING PLAATSEN NAAR MIJN LAND!
  • WAT IS DE LEVERTIJD?
  • KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?
  • HOEVEEL VERZENDKOSTEN BETAAL IK?
  • WELKE ITEMS KUNNEN WORDEN TERUGGESTUURD?
  • HOE RETOURNEER IK MIJN BESTELDE PRODUCT(EN)?
  • KAN IK MIJN PRODUCT(EN) RUILEN?
  • MIJN VERPAKKING EN/OF PRODUCT IS DEFECT, WAT MOET IK NU DOEN?
  • HOELANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN GELD TERUGKRIJG VAN MIJN RETOURZENDING?
  • HEBBEN DE HORLOGES EEN AUTOMATISCHE BEWEGING?
  • ZIJN DE HORLOGES WATERBESTENDIG?
  • WAT WORDT ER GEDAAN MET PRODUCTEN DIE TERUGKOMEN?
  • WORDT MIJN HORLOGE GELEVERD MET BATTERIJ?

BESTELLEN

IK KAN GEEN BESTELLING PLAATSEN NAAR MIJN LAND!

Als u bij het afrekenen uw land niet in de bestemmingslijst ziet staan betekent dat dat wij helaas (nog) niet bevoegd zijn om onze producten naar uw land te sturen.

WAT IS DE LEVERTIJD?

Nadat u een bestelling bij ons hebt geplaatst kan het 2-7 werkdagen duren voordat uw bestelling aankomt.

Voor Nederland en België is de levertijd 1-3 werkdagen. 

KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?

Ja, dit kan. Al onze bestellingen worden vervoerd door DPD. Wanneer u een bestelling bij ons plaatst ontvangt u een email waarin de track&trace staat.

HOEVEEL VERZENDKOSTEN BETAAL IK?

Verzending is gratis naar Nederland & België.

Voor verzending naar andere landen bekijkt u even onze verzenden & retourneren pagina.

RETOURNERINGEN EN TERUGBETALINGEN

WELKE ITEMS KUNNEN WORDEN TERUGGESTUURD?

Alle items kunnen worden teruggestuurd binnen 14 dagen.

HOE RETOURNEER IK MIJN BESTELDE PRODUCT(EN)?

U kunt gewoon een mail sturen naar info@teamefthymios.nl met je bestelling nummer. Via de mail helpen we u dan graag verder.

KAN IK MIJN PRODUCT(EN) RUILEN?

Ja, dit kan. U kan een product alleen ruilen tegen een product van dezelfde prijs. Dit kan alleen als de producten in originele staat zijn. Ongedragen en ongeopend nog in de verpakking. Stuur ons een mail ons voor de instructies en wij helpen u graag verder. Wij sturen het nieuwe product op als we het door u opgestuurde product hebben ontvangen.

MIJN VERPAKKING EN/OF PRODUCT IS DEFECT, WAT MOET IK NU DOEN?

Onze klanten staan bij ons op 1 en vinden het daarom heel jammer dit te horen. Stuur ons eerst een mail met 1 of 2 foto's en volg daarna de instructies via de mail.

HOELANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN GELD TERUGKRIJG VAN MIJN RETOURZENDING?

Wij storten het geld naar uw terug binnen een week nadat we het door u geretourneerde product hebben ontvangen.

OVER DE PRODUCTEN

HEBBEN DE HORLOGES EEN AUTOMATISCHE BEWEGING?

De horloges die op dit moment te koop zijn, zijn niet automatisch. We zijn ermee bezig om in de toekomst ook horloges aan te bieden met een automatische beweging.

ZIJN DE HORLOGES WATERBESTENDIG?

Ja, alle horloges op onze website zijn 100% waterbestendig. Kijk op de product pagina van het horloge om te zien tot hoeveel meter diep het horloge waterbestendig is.

WAT WORDT ER GEDAAN MET PRODUCTEN DIE TERUGKOMEN?

De producten worden gewelfd en niet meer verkocht. U krijgt altijd gloednieuwe EFTHYMIOS producten.

WORDT MIJN HORLOGE GELEVERD MET BATTERIJ?

Ja, alle horloges worden geleverd MET batterij.